Organizator:

Prelegenci

Joanna Rewaj

Dragon Rouge
Strategy & Innovation Associated Director, Dragon Rouge

Joanna Rewaj

Dragon Rouge
Strategy & Innovation Associated Director, Dragon Rouge
W branży brandingowej od ponad 20 lat, w tym 8 lat po stronie klienta (TP/Orange i SABMiller) - zawsze w rolach odpowiedzialnych za pracę nad strategią budowania silnych marek (insight, pozycjonowanie, tożsamość marki). W Dragon Rouge wspiera zespół designerów w budowaniu wyrazistych, wygrywających na półce, marek konsumenckich. Wielokrotna jurorka konkursu Superbrands, jurorka Effie w edycji 2020, dwukrotnie zasiadała w komitecie innowacji SAR.

Viktor Konovalov

Dragon Rouge
Creative Director, Dragon Rouge

Viktor Konovalov

Dragon Rouge
Creative Director, Dragon Rouge
W branży od ponad 15 lat. Viktor specjalizuje się w realizacji zaawansowanych projektów brandingowych obejmujących także przestrzeń digital, jest aktywnym aniołem biznesu i promotorem innowacyjnych technologii. Swoją pierwszą agencję digital sprzedał Microsoftowi w Ukrainie jeszcze w 2005, jest wciąż zaangażowany w Apollo Fintech, Polar HPC i fundusz Demium. W karierze designera pracował dla marek z obszaru corporate i consumer brandingu, takich jak Inpost, Nest Bank, Inter Cars, MTP Grupa, STS, ING Bank, Śląski, BGK, Samsung, Carlsberg, Intersnack, Wedel. Juror i zdobywca nagród na festiwalach reklamowych i brandingowych (m.in. Epica, Kiev & Moscow International Advertising Festivals, finalista Golden Drum i Logolounge, Transform Awards Europe, Rebrand 100 ). Jego prace znalazły się w wielu publikacjach branżowych.

Joanna Florczak-Czujwid

ASM Research
Dyrektor Działu Badań Marketingowych i HR-owych, ASM Research

Joanna Florczak-Czujwid

ASM Research
Dyrektor Działu Badań Marketingowych i HR-owych, ASM Research
Badaczka z krwi i kości, dla której satysfakcja klienta to dobro najwyższe, a pomoc w rozwiązywaniu problemów stała się celem codziennej pracy, w której najbardziej ceni brak powtarzalności i relacje z ludźmi. Ogromny bagaż doświadczeń badawczych pozwala jej poruszać się w badaniach marketingowych, jak rybie w wodzie. W wolnych chwilach zajmuje się pieczeniem słodkości, ku uciesze dzieci (swoich i sąsiadów) i nie tylko.

Agnieszka Wójcik-Zachorska

ASM Research
Senior Project Manager, ASM Research

Agnieszka Wójcik-Zachorska

ASM Research
Senior Project Manager, ASM Research
Zamiast pisania powieści, obecnie skupia się na bestsellerowych raportach tworzonych na podstawie samodzielnie zaplanowanych i zrealizowanych badań. Najbardziej w swojej pracy lubi swoich klientów i zrobi dla nich… bardzo dużo. Dociekliwa, rzetelna, nieustępliwa poszukiwaczka odpowiedzi na najtrudniejsze pytania biznesowe. Po pracy najbardziej lubi spędzać czas w na macie do jogi, gdzie uelastycznia nie tylko ciało, ale i umysł.

Alicja Markowicz

Burgopak Poland
Managing Director, Burgopak Poland

Alicja Markowicz

Burgopak Poland
Managing Director, Burgopak Poland
W branży opakowaniowej od ponad 11 lat. Od samego początku związana z firmą Burgopak Poland pomagała rozwijać i poszerzać portfolio firmy. Zaangażowana w bezpośredni kontakt z Klientem, budowanie relacji biznesowych oraz całościowe prowadzenie projektów. Świetny koordynator, zawsze dba o to, żeby Klienci dostali to czego oczekują w niespotykanej nigdzie indziej jakości. Stara się proaktywnie doradzać Klientom najlepsze rozwiązania produkcyjne, ceni sobie procesowe podejście, zawsze szuka rozwiązania problemów, bo uważa, że nie ma sytuacji bez wyjścia.

Jarosław Siuta

Smurfit Kappa Polska
Project Manager ds. Better Planet Packaging, Smurfit Kappa Polska

Jarosław Siuta

Smurfit Kappa Polska
Project Manager ds. Better Planet Packaging, Smurfit Kappa Polska
Od połowy lat dziewięćdziesiątych związany z designem. Od 15 lat w Smurfit Kappa: projektant, kierownik działu projektowego, koordynator inicjatywy Better Planet Packaging. Miłośnik przyrody i tematyki związanej z ekologią i ochroną środowiska. Łączy to co dobre i ważne w designie, z tym co dobre dla naszej planety. Podczas wystąpienia na Taropak 2022 „Design ma znaczenie! Poznaj opakowania zwiększające sprzedaż.”, podpowie jak wykorzystać szansę związaną ze zbliżającą się transformacją modelu gospodarki oraz zaprezentuje zrównoważone opakowania, alternatywne dla tworzyw sztucznych.

Jakub Świętek

Smurfit Kappa Polska
Innovation & Development Manager, Smurfit Kappa Polska

Jakub Świętek

Smurfit Kappa Polska
Innovation & Development Manager, Smurfit Kappa Polska
Ponad 20 lat w Smurfit Kappa: projektant, grafik, szef działów projektowych, specjalista ds. projektów optymalizacyjnych i technicznego wsparcia sprzedaży. Wizjoner, pasjonat i znawca designu, gospodarz Experience Centre Polska. Podczas wystąpienia na Taropak Design 2022 „Design ma znaczenie! Poznaj opakowania zwiększające sprzedaż”, opowie jak dzięki dobremu opakowaniu na półce sklepowej i odpowiednim ekspozytorom POS w różnych przestrzeniach osiągnąć sukces w sprzedaży.

Karolina Czochór-Banyś

Smurfit Kappa Polska
E-commerce Key Account Manager, Smurfit Kappa Polska

Karolina Czochór-Banyś

Smurfit Kappa Polska
E-commerce Key Account Manager, Smurfit Kappa Polska
Od początku swojej zawodowej kariery związana ze sprzedażą i zarządzaniem projektami w B2B. Od 2019 roku w Smurfit Kappa, aktualnie w Dziale Centralnym odpowiedzialna za rozwój sprzedaży w kanale e-commerce. Pasjonatka innowacyjnych i optymalnych rozwiązań. Uwielbia kontakt z klientem. Podczas wystąpienia na konferencji Taropak Design 2022 - „Design, który sprzedaje”, opowie jak łączyć potrzeby i możliwości producenta z oczekiwaniami konsumenta oraz jak wykorzystywać trendy w szybko zmieniającym się otoczeniu e-biznesu.

Agnieszka Combrzyńska-Gralak

Zing
Product Manager, Zing

Agnieszka Combrzyńska-Gralak

Zing
Product Manager, Zing
Poligrafii i niebanalnym papierom poświęciłam niemal całe swoje życie zawodowe. W Zing opiekuję się m.in. papierami ozdobnymi i podłożami ‚eko’. Uwielbiam spotykać się z ludźmi, a dzięki kontaktom z producentami, agencjami reklamowymi i drukarniami czuję się częścią poligraficznej rodziny. Ogromną frajdę sprawia mi, razem z naszymi kreatywnymi Klientami, zmienianie i wdrażanie nowych trendów na rynek, wpływając tym samym na nasze otoczenie, dzięki czemu staje się ono milsze dla oka i przyjaźniejsze w odbiorze. Prywatnie staram się być wesołą pszczelarką, miłośniczką przyrody i dobrej książki.